Translate

Monday, December 15, 2014

PERTH - part 4

Disebabkan setiap part aku preview hanya 2 tempat, so banyak lah part aku kena buat ni. (uih menyesal pulak pasai aku typing and posting up memang makan banyak masa).

7. HARBOUR TOWN
Info: Harbour Town ni tempat shopping centre. Malaysia pun ada Harbour Town ni. Memang takda benda lain selain tempat untuk kau beli-belah. Korang akan jumpa semua jenama yang on top of the world (seperti Levi's, Ojay, Everlast, Nike, Esprit, etc) pada harga terbaik.  Open 7days in a week. Terletak di Wellington Street, WA. 

Tak dapat snap banyak gambar pasai masing-masing sibuk memilih barang dan terus memilih . We are 'don't bother while shopping' kinda family (serius duhh).

And...
We had our lunch at Ispa Kebabs kebabommm bcs it ready and go pasai pasni nak pergi tempat lain pulak (we were race against time sbb nak kena fetch up my cousins dari sekolah)

After fetched up my cousins, kami pergi ke tepi beach di Fremantle ni. Its not very recommend for tourists sebab tempat ni sesuai untuk melepak, jogging (lebih kepada aktiviti riadah camtu). Badly, aku lupa apa nama beach and seaside ni. Once aku dah ingat, aku re-update post ni. Okay?


8. MARITIME MUSEUM
Info: Sebenarnya, kami ke sini bukan ke muzium. Tapi, pergi memancing (okay lol dalam hati ni). Disebabkan dah banyak sangat berjalan, this is the time for relaxing our body and mind (its abt end of our holiday). Tempat memancing ni belakang muzium sebab tu aku guna Maritime Museum as my trademark. *Dekat tempat sendiri tak pernah memancing, sampai sana terus nak memancing -.- 

Outfit of the day. Kahkah

Hah ni lah view kat tempat memancing tuuuuu. Siapa cakap mat salleh tak go fishing?? Perempuan pun ramai yang pergi memancing waktu tu. Ni lah antara aktiviti berfaedah untuk mengisi masa lapang sambil-sambil tambah kenalan (dekat sini kau boleh gain friends sebab dorang semua very friendly!). And surely fishing would not get you bored. 

Sementara menunggu hasil tangkapan, why not kita jalan-jalan ke kawasan muzium sambil ambil gambar?? Hah =)
Tak dapat masuk muzium, bergambar dari luar pun jadilahhhh hihihi

-end part 4-