Translate

Tuesday, February 3, 2015

Comeback kauuu

Hello...
Assalamualaikum...
Ada orang ke???
Emmm
Macam sunyi jeee
*mana tak sunyi kalau dah berbulan aku tinggalkan blog ni well 


Macam princess yang kononnya pemergian dia dirinduiiii sangat kannn hahaha. Okay lah aku takyah nak cerita panjang lebaq sangat lah, this entry is just orang kata macam ala-ala comeback gitu. Yelah busy sangat mengalahkan pekerja yang turun naik pejabat, padahal aku study je pun. Sebenarnya tak lah tiap masa busy tapi bila ada masa free tu aku akan lebih utamakan keperluan yang sangat penting contohnya tidur, tidur dan rehat (farah ilyana memang kuat tidur untuk pengetahuan korang) so bila ada masa nak update blog ni rasa macam idea mengarang tu kurang dan sometimes rasa macam mood typing tu tak sampaaaiii je. So bila aku buka blog ni tak sampai 10 minit aku akan log out buat benda lain. Nampak pemalas kan?

Nak dipendekkan cerita, tetiba rajin nak mengupdate ni sebab iols (bajet FL sgt hihi) tengah semester breaks, so adalah sikit-sikit masa rajin nak blogging (but most of the time I spend with my beloved ones). Dan pada sesiapa yang tak tahu lagi tu, aku sekarang belajar dekat Sabah (fefeeling overseas angatt) for sure aku akan update entry tentang keunikan dan tempat menarik di sabah for those yang tak sampai lagi dekat sana. Aku sendiri pun tak sampai lagi sabah tu kalau bukan sebab further study dekat sana tauuu (whole Malaysia hv been explored except sabah) 

Since entry ni pun just nak ala-ala comeback, so I just make it short. Aku agak entry ni refreshing mood blog aku so aku hanya publish some of my previous posts (sikiiit je bagi suspen) hehehehe. Nanti iols rerajin update lepasni ok? =)

p/s: Anything just contact me on the contact form since comment box is disabled. Tq